در اجرای طرح امداد و نجات نوروزی 4 پست امداد و نجات در تفرش دایر می‌شود

خبرگزاری هدهد شهرستان تفرش:

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفرش از استقرار چهار پست امداد و نجات در محورهای مواصلاتی این شهرستان در ایام نوروز خبر داد.

خبرگزاری فارس: 4 پست امداد و نجات در تفرش دایر می‌شود

سیدمجید حسین‌جمال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: ستاد تسهیلات نوروزی و سفر شهرستان تفرش با هدف برنامه‌ریزی به منظور ارائه هر چه بهتر خدمات به همشهریان تشکیل و برنامه‌ریزی‌‌های خود را آغاز کرده است.

وی با اشاره به استقرار چهار پست امداد و نجات تصریح کرد: از این تعداد یک پست به صورت ثابت و سه پست به صورت سیار در محورهای مواصلاتی شهرستان تفرش و آشتیان مستقر می‌شوند.

به گفته وی هر پست امداد و نجات شامل یک راننده، دو نجاتگر و یک تکنسین پزشکی است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفرش همچنین با اشاره به اجرای طرح راهنمای مسافران نوروزی خاطر نشان ساخت: در طرح راهنمای مسافران نوروزی نیز چهار پست راهنمای مسافران نوروزی در این شهرستان دایر می‌شود که از این تعداد دو پست در تفرش و دو پست در فراهان است.

حسین‌جمال با بیان اینکه در هر پست دو نفر کار راهنمایی مسافران نوروزی را بر عهده دارند، گفت: توصیه‌ها و تاکیدات ایمنی و امدادی به مسافران، اطلاع‌رسانی از مسیر و توزیع بروشور و کتابچه، غنی‌سازی اوقات فراغت اعضا جوان در ایام تعطیل، کمک به انجام مسافرت ایمن با توصیه، تاکید و راهنمایی، ترویج فرهنگ نوعدوستی و مهرورزی در بین جوانان، مشارکت جوانان در فعالیت‌های جامعه بر پایه مفاهیم دینی، اسلامی و خدمت‌رسانی داوطلبانه از مهم‌ترین اهداف این طرح است.

به گفته وی این طرح با تکیه بر اصولی مانند معرفی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های جمعیت هلال احمر به مسافران، تلاش برای معرفی و انتقال آموزش‌های امدادی، مشارکت اعضا در فعالیت‌های امدادی و بشر دوستانه و ایجاد آرامش و ایمنی برای مسافران انجام می‌شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 16:10 | نویسنده : میثم اله وردی |